hard disk + anime

     
     Actually, i need a new hard disk as soon as possible. Banyak doh anime terpaksa padam sebab tak nak bagi berat laptop. So, ni ja anime yang tinggal dekat dalam folder アニメ. Hopefully duit raya tahun ni cukup nak beli hard disk since duit yang dah kumpul sebelum ni guna untuk beli benda lain yang lebih important daripada hard disk. Since dekat sekolah dah dapat duit raya 100+, inshaallah boleh beli hard disk.


    Daripada semua anime terpilih untuk disimpan ni, i highly recommend Haikyuu!! sebab best gila tengok depa main. stai habis ah!!! confirm lepas tengok ni hampa akan rasa nak main volley ball. Kawan2 lama aku dulu pun terikut dengan Haikyuu!! sampai buat team dekat sekolah. Weh serious ah!!! Hampa kena tengok!


   Out of these crows, aku suka Tsukishima (11) and Suga (2). Tsuki dia scary cena ntah. Dah la genius! Dia kalau main... stai kot. Hang tengok ja la cara dia block bola rasa macam-!!.. okay enough of Tsuki. Suga ni dia kind-hearted person. Character lain pun stai jugak tapi dua ekor ni yang aku suka. By the way, ni team Karasuno.


   Kalau Nekoma, of course aku pilih Kuroo dengan Kenma. Kuroo dia.... tak boleh nak describe lah sebab banyak sangat aku suka pasal dia hahahhahh!!! Kenma aku suka personality dia. lol.Okay next!


   Dalam kalangan Aoba Johsai  player, aku suka Iwa dengan Oikawa hahahh!!!! Kalau hampa tengok rasanya boleh kot faham kenapa aku suka dua ni.. Okay lepas ni last


   Tu!!! Tu!!! Player nombor 5 tu!!! Akaashi! Dekat Fukurodani, dia sorang ja yang aku minat. Tengok cara dia handle Bokuto punya perangai. hahahhh...

  Yeayyy dah habis describe. Nak tau lebih pi tengok sendiri. Tak best kalau nak spoil kat sini. Aku tulis pun lambat. Nanti aku cerita pasal anime lain pulak. Selamat berpuasa!!! even dah nak raya.. nanti kalau rajin aku buat post hari raya pulak.


Comments

Popular posts from this blog

LAST WEEK